This page is hosted for free by cba.pl. Are you the owner of this page? You can remove this message and unlock many additional features by upgrading to PRO or VIP hosting for just 5.83 PLN!
Want to support this website? Click here and add some funds! Your money will then be used to pay for any of our services, including removing this ad.

Yayo Nick: Yayo
7 tygodni
Nick: Pat
19 tygodni
tarask Nick: tarask
23 tygodni
Mati Nick: Mati
25 tygodni
Nick: DJMIKIZ YT
26 tygodni
» Łącznie użytkowników: 178
» Najnowszy użytkownik: DJMIKIZ YT

Fort Worth ePrix: Nowy, lepszy Mati(pl123) wygrywa?

  • Yayo
  • 14 kwi 2018
  • 108 czytań
  •   1 komentarz

Pierwszy dzień zmagań na torze Texas Motor Speedway zakończył się zwycięstwem Matiegopl123, jednak przed tym wypadałoby wspomnieć o wynikach kwalifikacji. Co ciekawe, kierowca Venturi wstępnie był także zwycięzcą kwalifikacji, jednak już podczas sesji było wiadomym, że nie utrzyma on pierwszego miejsca do czasu sobotniego startu. Wszystko za sprawą próby wykorzystania uszkodzeń bolidu - a dokładniej przedniego skrzydła - do uzyskania przewagi. Tym samym Pole Position przypadło Matiemu, a Matipl123 (więcej was matka nie miała?) spadł na miejsce trzecie, tuż za drugie Audi Markovskiego. Ustawienie na starcie piątkowego sprintu zostało ustalone według klasyfikacji kierowców, dlatego też z pierwszego pola startował nikt inny, jak Matipl123. Początek wyścigu był ciekawy, a stawka tasowała się co okrążenie. Na tor kilkakrotnie wyjeżdżał samochód bezpieczeństwa, między innymi za sprawą Adventure0 i krzyśka_aleksa, którzy wywołali najwięcej zamieszania na torze. Na tym samym okrążeniu na którym z rywalizacji odpadł Yayo, przygodę w wyścigu zakończył także krzysiek_aleks po kolejnym incydencie z Adventure. Ostatnie okrążenia sprawiły problemy u taraska, który popełnił błąd i stracił dużo czasu. W walce o zwycięstwo pozostała się czwórka kierowców i to Matipl123 obronił się przed atakującym na wyjściu z ostatniego zakrętu Matim, zwyciężając o zaledwie 0,025 sekundy. Podium udało się zdobyć Markovskiemu, który pokonał na linii mety Baronera.

Już dzisiaj drugi dzień rywalizacji, podczas którego czeka nas dłuższy, 30-sto minutowy wyścig główny, do którego pozycje startowe ustaliły wczorajsze kwalifikacje, oraz sprint, który wystartuje z odwróconą kolejnością wyników wyścigu głównego.

Birmingham ePrix: Zaskakujące wyniki wyścigu głównego

  • Yayo
  • 11 kwi 2018
  • 117 czytań
  •   0 komentarzy

Mati dopiero z trzecim wynikiem punktowym? Bari z drugim zwycięstwem w karierze w Light League? Adventure z pierwszym podium w historii startów w lidze? Pierwszy wyjazd samochodu bezpieczeństwa? Sporo się działo, a to wszystko przy średnio poważnej frekwencji i kierowcach. Kolejna runda to pierwsza z rund z serii Oval e-cup, czyli wyścigi na ovalach. Widzimy się na torze w Forth Worth, a na ten moment polecam przeczytanie tego, co działo się w sobotę podczas wyścigów Formuły E na torze w Birmingham.

Birmingham ePrix: Markovsky z kolejnym Pole Position

  • Yayo
  • 11 kwi 2018
  • 51 czytań
  •   0 komentarzy

Szósta runda sezonu, która po zmianach w kalendarzu przeniosła się z Paul Ricard do Birmingham w Wielkiej Brytanii rozpoczęła się od udanego dla Audi treningu, w którym to Mati i Markovski osiągnęli bardzo podobne czasy, zajmując pierwsze i drugie miejsce. W kwalifikacjach zmieniła się tylko kolejność kierowców Audi w wynikach, gdyż to Markovski okazał się szybszy od Matiego o zaledwie 0,035 sekundy. Były to jednak jedyne punkty zdobyte przez Markovskiego podczas tej rundy, gdyż już od jakiegoś czasu wiedzieliśmy, że nie weźmie on udziału w wyścigach następnego dnia. Trzeci najlepszy czas kwalifikacji uzyskał Yayo, który jako jedyny tracił mniej niż sekundę do zespołu z Niemiec. Zaskakująco dobrze spisał się Adventure0, który zajął miejsce czwarte. Pomógł mu w tym fakt, że Pasiasty zdołał przejechać zaledwie jedno okrążenie pomiarowe dające mu piąty czas, po którym schował się w garażu i nie wyjechał już ponownie na tor. Powrót do ścigania zaliczył Kneel, który nie mógł wybrać oczywiście innego zespołu, jak Renault e.dams. Powrót mistrza ligi do ścigania jest szczególnie ważny, gdyż przy dobrze układających się do tej pory wynikach, zespół Renault był w stanie za sprawą Bariego walczyć o podia i tym samym utrzymać szansę na wicemistrzostwo. Dotychczasowy lider zespołu, Bari, pojechał słabe kwalifikacje, które zakończyły się dla niego ostatnim miejscem i stratą ponad dwóch sekund.

 
 
 
gościu!