This page is hosted for free by cba.pl. Are you the owner of this page? You can remove this message and unlock many additional features by upgrading to PRO or VIP hosting for just 5.83 PLN!
Want to support this website? Click here and add some funds! Your money will then be used to pay for any of our services, including removing this ad.

Yayo Nick: Yayo
7 tygodni
Nick: Pat
19 tygodni
tarask Nick: tarask
23 tygodni
Mati Nick: Mati
25 tygodni
Nick: DJMIKIZ YT
26 tygodni
» Łącznie użytkowników: 178
» Najnowszy użytkownik: DJMIKIZ YT

Nürnberg ePrix: Markovsky zaczyna odrabiać stratę?

  • Yayo
  • 23 kwi 2018
  • 116 czytań
  •   0 komentarzy

Runda na Norisring ma swoją historię w naszej lidze. Zaczęła się ona od sezonu 6, kiedy to bolidami Formuły 1 z roku 2012 ścigaliśmy się na uwielbianym przez kibiców torze w Niemczech. Wtedy nie było takiej dramy, jaka nastąpiła przy kolejnej naszej wizycie na tym torze w sezonie 11, kiedy tak jak w tym sezonie, ścigaliśmy się bolidami Formuły E. O tym wspominać jednak nie trzeba, gdyż większość zapewne nadal w pamięci ma historyczny yolo atak na t1 niejakiego trzaska. Jak wyglądała runda na Norisring w tym sezonie? Równie ekscytująco i oczywiście, nie mogło zabraknąć kilku yolo ataków i samochodu bezpieczeństwa.

Nürnberg ePrix: Koncertowy występ Markovskiego

  • Yayo
  • 21 kwi 2018
  • 95 czytań
  •   0 komentarzy

Po ciekawej rundzie rozegranej na Texas Motor Speedway wracamy do ścigania na dobrze nam znanym torze Norisring. Wracamy także do dominacji zespołu Audi, który już w treningu potwierdził, że będzie to kolejna runda pod ich dyktando. Najszybszy w treningu Markovsky nadal ma szansę pokonać Matiego w tym sezonie, a może mu w tym pomóc świetna obecnie forma, którą potwierdził zdobywając kolejne w tym sezonie Pole Position. Drugie miejsce, jak w treningu tak i w kwalifikacjach, zajął Mati, który stracił 0,1 sekundy do zespołowego kolegi. Problemy Pasiastego, który w treningu tracił do Audi najmniej z obecnych na torze kierowców, sprawiły, że trzecie miejsce przypadło Yayo. Różnica jednej pozycji oznacza, że kierowca Mahindry wystartuje do wyścigu głównego na szybszych oponach. Biorąc jednak pod uwagę to, że jest to tor krótki, a zakrętów jest tylko osiem, przewaga ta może być niewidoczna. Niewiele zabrakło Adventure0, żeby to on był pierwszym kierowcą na oponach Elite. Po rundzie na ovalu, także runda na Norisring może okazać się dla kierowcy Techeetah udaną. Ostatnie miejsce przypadło Baronerowi, który po treningu nie pojawił się na torze, dzięki czemu skorzysta on z opon najszybszych, Pro. Może to być jednak bez znaczenia, gdyż krąży informacja, że nie weźmie on udziału w sobotnich wyścigach.

Walka o mistrzostwo jeszcze teoretycznie trwa i wystarczy kilka niepowodzeń Matiego, aby cała przewaga została zniwelowana. Wszyscy jednak wiemy, że to się nie stanie. Czy Markovsky wygra? Być może. Mati jednak na to nie pozwoli. Najciekawsza walka będzie się toczyć o trzecie miejsce. Jedyną szansą na wymieszanie stawki - z wiadomych przyczyn - może być tarask.

Fort Worth ePrix: Jednak ovale nie powstrzymają Matiego

  • Yayo
  • 16 kwi 2018
  • 112 czytań
  •   0 komentarzy
oval e-cup 2018 / texas motor speedway / wyścig główny

Wyścig główny pierwszej rundy oval e-cup nie przyniósł zaskoczenia na pierwszym miejscu, które oczywiście zajął nikt inny, jak lider klasyfikacji kierowców tego sezonu, Mati. Zaskoczenie przynosi jednak już drugie miejsce i sposób w jaki zostało ono wywalczone, a wywalczone zostało przez krzyśka, który przez większość wyścigu współpracował z Matim tak dobrze, że we dwóch udało im się zdublować całą stawkę. Niewiele, bo zaledwie 0,108 sekundy zabrakło także, żeby pokonał Matiego i wygrał ten wyścig, co byłoby już kompletną tragedią dla ligi i chyba dobrym powodem do jej zamknięcia. Tak więc jak wspomniałem, reszta kierowców została zdublowana, a więc także Bari, który dojechał kolejny raz na podium. Muszę sprostować, że w tym momencie, pod nieobecność Markovskiego, Bari stał się obok niego największym zagrożeniem dla mistrzostwa Matiego, gdyż co prawda traci do niego 92 punkty, jednak do końca sezonu nadal zdobyć można ich ponad 300, a dokładniej wliczając punkty za Pole Position i Fastest Lap, zostaje do rozdania 325 punktów. Czwarte miejsce po nieudanym starcie i nieudanych próbach pogoni za stawką zdobył Yayo, na mecie przegrywając podium o setne sekundy. Najszybsze okrążenie i jeden dodatkowy punkt doliczony do 10 zdobytych za piąte miejsce przypadły Adventure0. Niezadowolony z wyniku był Baroner, który w czasie wyścigu zaliczył kilka kontaktów z Barim, a także innymi, tym samym będąc zdublowanym dwukrotnie, dojechał na miejscu szóstym. Debiutujący tego dnia xcalper, który przed startem sezonu deklarował chęć jazdy, jednak nie pojawił się na inauguracyjnej rundzie w Adelajdzie wreszcie się pojawił i jechał całkiem spokojny wyścig do czasu kiedy został skasowany przez Yayo i stracił dużo czasu, będąc - tak jak Baroner - dwukrotnie zdublowanym. Ostatnie miejsce zajął tarask, który przez kolizję przed linią mety wpadł w poślizg przelatując przez pitlane, za co dostał karę i już na samym początku wyścigu miał zanotowane aż trzy zjazdy, co przekreśliło jego szanse na jakikolwiek inny wynik, niż ósme miejsce.

oval e-cup 2018 / texas motor speedway / sprint

Wydawało się, że w sprincie Matiemu nie może udać się wygrać po raz drugi. Gdyby stawka była większa, na pewno byłoby to trudniejsze, dlatego też mimo startu z ostatniego miejsca, bez większych problemów udało mu się przebić na czoło stawki i utrzymać tam w najważniejszym momencie, czyli na mecie wyścigu. Szansę na walkę na linii mety stracił w ostatniej chwili Baroner, który popełnił błąd na ostatnim okrążeniu. Na pocieszenie, udało mu się pojechać najszybsze okrążenie i zgarnąć dodatkowy punkt poza tymi zdobytymi za drugie miejsce. Ponownie podium uzupełnił Bari, który do dwójki, która dojechała przed nim stracił już nie okrążenie jak w wyścigu głównym, ale tylko - a może i aż - dwie sekundy. Drugiego podium nie udało się zdobyć krzyśkowi, który tym razem nie zdołał się zbliżyć do Matiego i musiał sam wypracować sobie miejsce w stawce, zdobywając miejsce czwarte, tuż przed Yayo. Cała trójka wpadła na metę w tym samym momencie i zmieściła się w trochę więcej niż 0,1 sekundy. Stratę ponad siedmiu sekund miał Adventure0, który dojechał na miejscu szóstym. Znacznie lepszy wyścig zaliczył xcalper, który w pewnym momencie jechał nawet na drugim miejscu, jednak ostatecznie pod koniec wyścigu, po wyjeździe samochodu bezpieczeństwa spadł na dalsze miejsce i ze stratą ponad dwunastu sekund dojechał na przedostatnim miejscu. Ostatnie dwie pozycje w obu wyścigach tym samym przypadły tym samym kierowcom, gdyż tarask, tak jak w wyścigu głównym, był ostatni. Tym razem skończyło to się gorzej, gdyż biorąc pod uwagę fakt, że miał on odnotowanych 12 okrążeń na prowadzeniu, a ostatecznie nie zakończył nawet wyścigu i przejechał nieco ponad połowę dystansu, był to fatalny występ dla kierowcy Mahindry.

 
 
 
gościu!